Home
Filmpjes Edje wrx
G-techmeter uitleg
G-techmetingen
G-techmetingen DIN
EcuTek vs EcuFlash
G-tech anderen
G-tech vs Rollenbank
Snel
Subaru onderdelen
Omreken calculators
Koppen flowen
Zuigers JE
G-tech films circuit
Links Subaru


 

 

 
Beste tijden 0-100km/uur:
Beste tijden 0-100 Ed.jpg
Beste tijden 0-200 en 0-400m:
Beste tijden 200 en 400m Ed.jpg
Multi Dynoplot van de runs:
Beste tijden bijbehorende Multi Dynoplot.jpg
Verschillen door de turbodruk te verhogen met een AVC-R op 1.3bar:
AVCR Ron op 1.3bar.jpg
 En nu het vermogen en koppel op 1.5bar:
Ron en Ed samen in gtt 21 maart 2006 4 testen pk website.jpg
 Wat is nu het verschil tussen montage van 40 of 45 serie banden:
Banden pk.jpg
Tussentijd van 80-120km/uur worden sneller:
Banden sp.jpg
   AVC-r afstelling door Boy Huijzer Motorsports
Resultaat door een geheel andere AVC-r afstelling zonder selflearning!
 
Metingen met nieuwste afstelling AVC-r in DIN:
En in SAE zonder correcties:
Tusentijden met langere 3e versnelling:
Tussentijden in 3e versnelling in Excel:
Metingen 15 november 2011 bij + 3 graden:
Vermogen in hp en lbft:
Vermogen in pk en nm:
Tussentijden in 3e en 4e versnelling, 3e versnelling is net zolang als de 4e van een sti bak:
Multidyno van 3 metingen:
Controle programma run 15.344-112.54 in hp:
 
Metingen bij kou en hoge luchtdruk:
Beste runs van 2 februari 2012 in hp:
Vermogen en koppel in pk en nm:
Multidyno plot van 1 en 2 februari 2012:
De bijbehorende tussentijden in 3e versnelling, 3e versnelling is aangepast en net zolang als de 4e versnelling van een 6 bak uit een STI.
 
 
 
 
Beste tijden 80-120 en 100-140km/uur in 3e versnelling:
Beste tijden 80-120 en 100-140 Ed.jpg
Beste tijden pk en koppelrun:
Beste tijden bijbehorende pk en koppelrun.jpg
Invloed van het vermogen en koppel bij temperatuursdaling:
temperatuursverschillen multi.jpg
Tussentijden van de turbodruk verhoging:
Ron 12 maart Setting A ( 1.5 bar) 2e drie ( speed).jpg
 Multi Dynoplot en de verschillen tussen 1.35 en 1.5bar:
Ron vergelijk setting A en B multi dynoplot.jpg

De snelheidsmeter geeft 6km/uur te positief aan, hier de toerentallen: 
banden rpm.jpg
Nieuwe metingen 2010
Tussentijden met langere 3e versnelling
Multidynoplot

 Nieuwe tuning met EcuFlash door Boy Huijzer:

1e mapping 27-4-2011 dyno: 338pk en 452nm.

Metingen 2011:

Dynoplot 13-10-2011

Ed dyno BE 19.720-144.86 13-10-2011 pk 2e run

Metingen bij kou 2012 vergelijk EcuTek vs EcuFlash Boy Huijzer motorsport

Verschil in tussentijden, let op, 3e versnelling is bijna net zolang als de 4e versnelling van een 6 bak!

Multi Dyno verschil temperatuur vs luchtdruk 6 graden vs 8 graden:

Beste run 12 november 2011 in pk:
  Beste run 12 november 2011 in hp:


Verschil in tussen tijden 10 november vs 12 november 2011 temperatuur vs luchtdruk:

Controle programma dynorun:
 
 

 
 
 

Top