Dyno Test: EDJE WRX
==================
Maximum Wheel Power: 262.2 PS @ 5688 RPM
Maximum Wheel Torque: 343.1Nm @ 4513 RPM
Power to weight ratio: 174.8 PS per ton
Terminal velocity due to power: 280.7 kmh
In Gear Acceleration:
40 - 60mph = 2.6 seconds
50 - 70mph = 2.4 seconds
60 - 80mph = 2.5 seconds
Speed per 1000 RPM:
1st: 8.4 kmh
2nd: 15.0 kmh
3rd: 21.4 kmh
4th: 30.0 kmh
5th: 39.5 kmh
Maximum Speed per Gear:
1st: 60.0 kmh
2nd: 106.4 kmh
3rd: 151.7 kmh
4th: 213.2 kmh
5th: 280.8 kmh
Total Vehicle Mass: 1500kg
Drag Co-efficient: 0.37
Frontal Area: 2.20 square metres
Wheel/Tyre Setup: 215/40/17
Engine Rev Limit: 7100
Test gear: 3
Max Speed of gear: 152 kmh
Air Intake Temp: 27°C (81°F)
Atmospheric Pressure: 1.0 bar
Prestaties
Standaard vermogen/koppel van de WRX: 218 pk / 292 Nm, 0 - 100 km/h in 6.4 sec.
Na de modificaties van de uitlaat en motor zijn de prestaties dramatisch verbeterd
Onderstaande meetresultaten zijn gemiddelde waarden van metingen met de:
dus echte km/h en nauwkeurige tijden en vermogens/koppel berekening!
Turbodrukprofiel (4e versnelling bij 10°C buitenluchttemperatuur):
2800 - 5000 rpm: 1.2 - 1.3 bar
5000 - 5500 rpm: 1.1 bar
5500 - 6000 rpm: 1.0 bar
6000 - 7000 rpm: 0.9 bar
Max. vermogen: 330pk@5688rpm (Piek)Max. koppel: 432nm@4513rpm(Piek)
0 - 100 km/h: 4,7 sec
0 - 160 km/h: 10,9sec
0 - 200 km/h: 16,9sec
100 - 200 km/h: 12,4 sec
80 - 120 km/h in III: 2,7 sec
1/8 mile: 8.117sec @ 140,32km/uur
1/4 mile: 12,653sec @ 175,21 km/uur
Topsnelheid: 260-270 km/uur
Bij een stijging van de buitenluchttemperatuur met 10°C,
daalt het vermogen met ca. 4% en het koppel met 3%.
Dynogegevens G-tech pro competition
Filmpje 0-100 en 0-200km/uur:
Nieuw EcuTek 1.45bar vs EcuFlash 1.30bar 2011!
Slideshow Edje wrx:
Klik