Home
Filmpjes Edje wrx
G-techmeter uitleg
G-techmetingen
G-techmetingen DIN
EcuTek vs EcuFlash
G-tech anderen
G-tech vs Rollenbank
Snel
Subaru onderdelen
Omreken calculators
Koppen flowen
Zuigers JE
G-tech films circuit
Links Subaru


                      Welkom op de website van Edje wrx

            

 

Exterieur

 
 Verlaagd met eibach veren
 Witte zij-knipperlichten
 Sportgrill
 Air-intake zijroosters
 Koplampset "Rally" (Morette)
 STI geperforeerde mistlampkappen
 Kofferdeksel spoiler Sti ( Prodrive)
 Velgen Rota's SDR
 Banden Bridgestone RE50A
 
Interieur 
 
 Airbags
 2-DIN Clarion Radio/CD/Casette
 Klasse 3 alarm
 Momo versnellingspookknop
 Conrero handremset
 G-tech Pro Competition meter
 Oliedruk,olietemp,turbodrukmeter ( Lamco )
 Wideband van Innovate
 Apexi AVC-r
 Nitrod uitleesapparatuur
  
Remmen
 
 Voor   : Hawk remblokken
 Achter: Hawk remblokken
  Goodrich RVS stalen remleidingen 
 
Uitlaat
 
  Compleet Powerflo met High-Flowkat
 Gt-Spec manifold
 Gt-Spec up-pipe
 Schuifsysteem uitlaat is 15 kg lichter
 
Motor
 
 EcuTek motormanagement (EMS)
 VF-35 turbo+Sti 550cc injectoren
 Helix Top Mounted Intercooler ( 2.6 x groter)
 Intercooler slangenset, (Samco)
 Forge open dumpvalve
 STI drijfstangen
 Speciale racelagers
 ARP drijfstangbouten
 Turbodruk verhoogd naar 1.45bar
 IHI VF35-turbo met bewerkte wastegate
 565 cc STi-injectoren (4x)
 Hi-flow benzinepomp (Walbro)
 Bougie`s  Denzo Iridium IK 22
 
 
 Forge dumpvalve met aangepaste veerdruk
 Helix intercooler (2.5x meer inhoud dan standaard
 Scoopplaat met windsplitter ( ontwerp Ruud wrx )
 Wideband LC-1 Innovate
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

    

          Subaru Impreza wrx Turbo

 


Dyno Test: EDJE WRX
==================
Maximum Wheel Power:             262.2 PS @ 5688 RPM
Maximum Wheel Torque:            343.1Nm @ 4513 RPM
Power to weight ratio:                 174.8 PS per ton
Terminal velocity due to power:   280.7 kmh
In Gear Acceleration:
40 - 60mph = 2.6 seconds
50 - 70mph = 2.4 seconds
60 - 80mph = 2.5 seconds
Speed per 1000 RPM:
1st:     8.4 kmh
2nd:  15.0 kmh
3rd:   21.4 kmh
4th:   30.0 kmh
5th:   39.5 kmh
Maximum Speed per Gear:
1st:     60.0 kmh
2nd:  106.4 kmh
3rd:   151.7 kmh
4th:   213.2 kmh
5th:   280.8 kmh
Total Vehicle Mass:      1500kg
Drag Co-efficient:         0.37
Frontal Area:                2.20 square metres
Wheel/Tyre Setup:        215/40/17
Engine Rev Limit:          7100
Test gear:                      3
Max Speed of gear:      152 kmh
Air Intake Temp:           27°C (81°F)
Atmospheric Pressure:  1.0  bar  
 
  
Prestaties
 
Standaard vermogen/koppel van de WRX: 218 pk / 292 Nm, 0 - 100 km/h in 6.4 sec.
Na de modificaties van de uitlaat en motor zijn de prestaties dramatisch verbeterd
Onderstaande meetresultaten zijn gemiddelde waarden van metingen met de:
                             G-TECH PRO COMPETITION
dus echte km/h en nauwkeurige tijden en vermogens/koppel berekening!
 
Turbodrukprofiel (4e versnelling bij 10°C buitenluchttemperatuur):
2800 - 5000 rpm: 1.2 - 1.3 bar
5000 - 5500 rpm: 1.1 bar
5500 - 6000 rpm: 1.0 bar
6000 - 7000 rpm: 0.9 bar
Max. vermogen:  330pk@5688rpm (Piek)
Max. koppel:         432nm@4513rpm(Piek)

0 - 100 km/h: 4,7 sec
0 - 160 km/h: 10,9sec
0 - 200 km/h: 16,9sec
100 - 200 km/h: 12,4 sec
80 - 120 km/h in III: 2,7 sec
 
1/8 mile:   8.117sec @ 140,32km/uur
1/4 mile: 12,653sec @ 175,21 km/uur
 
Topsnelheid: 260-270 km/uur
 
Bij een stijging van de buitenluchttemperatuur met 10°C,
daalt het vermogen met ca. 4% en het koppel met 3%.
 
Dynogegevens G-tech pro competition
 
 
 
 

 Filmpje 0-100 en 0-200km/uur:

Nieuw EcuTek 1.45bar vs EcuFlash 1.30bar 2011!

 

          Slideshow Edje wrx:

                      Klik                                 

                      

                                                

                                           

 

 

 

 





 

 










 

 

 

 


 

Top